Ez egy különleges pálya (és szerintem nagyon jó!). Ide azért jövünk, hogy kiszabadítsunk néhány hapsit a helyi hutt vezér karmaiból (sajnos a huttal nem találkozhatunk). Nagyon izgalmas, érdekes pálya, és nem a leg könnyebb annak, aki először megy rajta, de nem érdemes kihagyni!!!!!!!!!!
Ellenségek a pályán: külömböző zsoldosok, rancor(ok)... Kattints arra a képre, amelyiket nagyobb méretben szeretnél megnézni!
Látás erővel a rancor
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
Miközben folytogatunk egy zsoldost, egy másik lő minket!
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
Néhányan azok közül a hapsik közül, akiket ki kell menteni.
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
A kardunk benne van a rancorban!
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
A rancor lecsap ránk!
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
Az elszívás erőt alkalmazzuk a rancoron.
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
A bárban a zsoldosok között (bár a játék ezen szakaszában még mindig nem lehet duplakardunk!)
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
Egy trandoshi zsoldos. Nálunk pedig egy sokkvető (bár a játék ezen szakaszában még nem választható sokkvető)
A képet ennyien osztályozták: 0 | Az osztályzatok átlaga: 0
|
|
|