Yavi IV.
Ez a játék első pályája. Az egész játék úgy kezdődik, hogy utazunk egy űrkompon néhány másik jedinek készülő személyel. Egy Rosh nevű sráccal meg is ismerkedünk (elárulom, nagyon hülye, és idegesítő, hogy nem tud célozni, meg mindig pofázik ). A hajónkat eltalálják, lezuhan, és itt kezdődi első küldetésünk. A játék megkazdése előtt általunk kiválasztható fénykardunk már megvan, erőink viszont még nincsenek.
Küldetésünk a pályán: először is ki kell menteni Rosht. Ha ez megvan, meg kell találnunk a jedik templomát. (nem írom le pntosan a pályát, hogy legalább ezt ne lőjem le a játékból XD.)
Ellenségek a pályán: howlerek (idegesítő rohadék kis gyíkok), (csak 2) rohamosztagosok, és egy nagyon gyenge kultista sith.
A pálya második fele:
Ez már a kiképzésünk. Itt már 4 féle erőnk alapból van (persze még csak 1-es szintű). A kiképzőpályán ezeket tnulhatjuk meg használni.
Ellenségek a pályán: howlerek, egy fénykardos kiképződroid (saberdroid), és 4-5 kis repülő edző-droid. |
Tatooine
A küldetéseket a játék során ötössével kapjuk meg, és magunk választhatjuk meg, hogy melyeket csináljuk ebből, illetve egyet ki is hagyhatunk (de nem érdemes!!!).
Tatooine küldetés 1:
Itt az a feladat, hogy keressük meg a Tatoine-i szikla kanyonok között a jawák homokkúszóját, és elhozzunk tőlük egy droidot, amiben fontos információk vannak a sith szektáról. Azonban a jawákon kívül más lényeket is találunk, akik már nem lesznek olyan barátságosak, mint a jawák...
Ellenségek a pályán: buckalakók
Tatooine küldetés 2:
Ezúttal Mos Eisley-ba érkezünk, ahol találkozunk Chewbaccával. Vele együtt megyünk a pályán majdnem végig.
Ellenségek a pályán: külömböző zsoldosok, egy kultista.
|
Blenjeel
Ez a leg különcebb pálya a játékban! Itt eredetileg azt a küldetést kapjuk, hogy mentsünk ki a sivatagból néhány hajótöröttet, de mire odaérünk, a homokvályók már mindet megették.
Ellenségek a pályán: homokvályók. |
Bakura
Ide amiatt küldenek minket, mert a birodalom elfoglalt a bolygón egy erőművet, ami egy vulkán fölé épült, és fel akarja robbantani. Nekünk pedig hatástalanítani kell az 5 bombát.
Ellenségek a pályán: rohamosztagosok, birodalmi ügynökök, és leárnyékolópajzsal felszerelt birodalmi elit katonák. |
Corellia
Ide Kyle mestereddel együtt jöttök eredetileg azért, hogy a sith szektát keressétek, de segélyhívást kaptok egy légi "vonattól", miszerint elfoglalták a hajót, és fel akarják robbantani. Hogy miért, azt nem tudjuk meg... sajnos.
Ellenségek a pályán: külömböző zsoldosok, 2 sith kultista (elég gyengék) |
Hoth
A játék során sorozatokban kapjuk a küldetéseket. Egy sorozatban 5 küldetés van. A sorozatok között pedig van egy nehezebb, hosszabb pálya. A Hoth is egy ilyen pálya.
Ide Luke Skywalker (a jedi akadémia vezetője) küld minket, hogy vizsgáljuk meg azt a helyet, ahol neki a birodalom visszavágban megjelent Ben Kenobi. Nem találunk azonban semmit, ami ezel kapcsolatos. Viszont észreveszünk néhány kék fényt, és elindulunk utánuk...
Ellenségek a pályán: snowtrooperek, egy ATST, egy sith kultista (gyenge), és a játék végén Alora (ő is egy sith, de vele még lesz dolgunk a játék során, és egyébként a játék elején is láthatjuk őt a bevezető videókban). |
Zonju V
Ide azért küldenek minket, mert állítólag van egy helyi munkás, aki tud néhány dolgot a sith szektáról. A pálya úgy kezdődik, hogy útbaigazítást kérünk egy hapsitól, és felülünk egy swoop bike-ra (az egész küldetést swoopokon kell végig vinni!). Remek pálya! Nagyon látványos, főleg ha be van kapcsolva a belassított halál opció! Remekül néz ki, ahogy a mellettünk száguldó swoopról fénykarddal lecsapjuk a zsoldos! XDDDDD Ez az én kedvenc pályám a játékban!
Ellenségek a pályán: swoopon ülő zsoldosok. |
Coruscant
Itt az a feladatunk, hogy kapjunk el egy fickót (Lannik Racto), aki orgyilkos droidokat gyárt és forgalmaz. A pályán természetesen lesz dolgunk ezekkel a droidokkal, de nagyon vigyázzunk velük. Nem túl erősek, csak egy E11 van náluk, viszont az energiapajzsuk "megfog" minket, és gyorsan sebez. Ez a pajzs viszont néha megszűnik. Ekkor fénykarddal is meg lehet őket ölni.
Ellenségek a pályán: orgyilkos droidok, külömböző zsoldosok.
|
Kril'dor
Ide Wedge Antilles-el együtt jövünk. A küldetés során Wedge az X-szárnyú vadászgépével fog minket segíteni. A feladat pedig az, hogy hogy semmisétsük meg a felhőkben épült birodalmi erőmű kommunkikációját, és hasonló fontos részeit. Aztán ha ez megvan, az történik, hogy birodalmi katonák hatástalanítottak néhány bombát szerte a platformokon, neked pedig aktiválni kel ezeket a bombákat, majd vissza kell menned a hajódhoz. Érdekes pálya.
Ellenségek a pályán: rohamosztagosok, leárnyékolópajzsos elit katonák, pár sith kultista (elég gyengék), és hátirakétás birodalmi katonák. |
Dosuun
Ez egy élggé fura küldetés, mert a játék elején Rax Joris (akit a játék során el kell kapnunk) elveszi a fénykardunkat.
Feladatunk a pályán: visszaszerezni a fénykardunkat!!!!
Ellenségek a pályán: Rax Joris (sokkvető van nála, vigyázni kell vele!), leárnyékolópajzsos birodalmi katonák, rohamosztagosok, birodalmi technikusok, egy ATST, TIE pilóták, birodalmi ügynökök. |
Nar Kreeta
Ez egy különleges pálya (és szerintem nagyon jó!). Ide azért jövünk, hogy kiszabadítsunk néhány hapsit a helyi hutt vezér karmaiból (sajnos a huttal nem találkozhatunk). Nagyon izgalmas, érdekes pálya, és nem a leg könnyebb annak, aki először megy rajta, de nem érdemes kihagyni!!!!!!!!!!
Ellenségek a pályán: külömböző zsoldosok, rancor(ok)... |
Vjune
Ez egy hosszú, 3 részből álló sorozat-köztes pálya. Nem olyan könnyű, és az első részében van egy nagyon kellemetlen tényező, ami ellen ugyan lehet védekezni, de ha esetleg nem tudunk, sok bosszúságot fog okozni... nekem is okozott eleget, mivel én csak sith erőket tanultam ki XD
Ellenségek a pályán: hazardtrooperconcussion-on, rohamosztagosok, sith kultisták, újjászületett sithek (ezek már erőket is használnak, van belőlük 2, és duplakardos is, és sokkal erősebbek, mint a kultisták), birodalmi ügynökök, hátirakétás birodalmi katonák, és a pálya végén Rosh Penninel is meg kell küzdenünk, mert áttérta sötét oldalra.
Első rész:
Erre a küldetésre eleve Kyle Katarn-al jöttünk, és ő velünk is lesz a játék első két részében. Most csak annyi a feladatunk, hogy körülnézzünk Darth Vader kastélya körül.
Második rész:
A pálya ugyanott folytatódik, ahol az első rész véget ért. Itt a rész végén egy kis baleset során elszakadunk Kyle-tól. Ez adja az alapját a következő résznek
Harmadik rész:
Itt az a feladatunk, hogy megtaláljuk Kyle.t, és aztán vele együtt megkeressük (azt a kis hüly) Rosht. Elárulom, hogy Kyle-t nem foglyuk megtalálni. Rosh-al viszont, mint azt már emlegettem, meg fogunk kűzdeni. A kűzdelem után vége a küldetésnek és megjelenik Kyle, aztán Tavion... nem árulom el, hogy, de itt elveszted a fénykardodat. Aztán visszamentek az akadémiára. Luke utasít téged, hogy készíts egy új fénykardot. Ez a fénykard már lehet kétpengéjű, de akár készíthetsz két kardot is, hogy azokat egyszerre használd. |
Byss
Ez a küldetés nagyon izgalmasnak igérkezik a kirendelt feladat alapján: itt tűnt el Rosh, mielőtt átállt a sötét oldalra, így nem tudta befejezni a feladatát. Nekünk pedig meg kell csinálnunk ezt a feladatot, és megvizsgálni a helyet. Kyle "azt mondja", hogy ez még veszélyes nekünk egyedül, ezért velünk jön, bár a küldetés során egyedül leszünk. Aztán amikor még az űrben vagyunk a Hollókarommal, Kyle hajójával egy birodalmi csatahajó vonósugara behúz minket a hatalmas hajó hangárjába. Az tehát a feladat, hogy kapcsoljuk ki a vonósugarat. És ez a küldetés már a játék harmadik szakaszában van! Vagyis ez a haramadiik sorozat!
Ellenségek a pályán: rohamosztagosok, rakétás elit birodalmi katonák, hazardtrooperconcussionok (ha közel mész hozzájuk, megütnek, és "elszállsz", sokkvető van náluk, és rohadtul strapabíróak ), birodalmi ügynökök, és az hajó körül repkedő TIE vadászokat is le kell lőnünk egy lézerlöveggel, bár ezek nem tudnak minket bántani, de a pálya folytatásához ez kötelező! |
Yalara
Ez egy különc küldetés, mert a pályán egymás ellen harcoló felek is vannak. Egyébként itt az a feladatunk, hogy semmisítsünk meg egy leárnyékolópajzsot, ami eltekerja az egész bolygót a világ elől, viszont ez nem lesz olyan egyszerű...
Ellenségek a pályán: noghrik (viszonylag erősek, és nem mindig halnak meg egy fénykardvágástól, fegyverük erős!), rohamosztagosok (ők a noghrik ellen harcolnak), sith kultisták és újjászületettek (ők is a noghrik ellen vannak). |
Ord Mantell
Itt az a feladatunk, hogy egy elhagyott városban keressünk meg 7 rakomány fegyvert, és robbantsuk őket fel. A felrobbantás úgy történik, hogy a tölténykupacok között van egy vörös átlátszó bomba, és azt aktiválnunk kell, aztán persze rohanni, nehogy a hatalmas robbanás végezzen velünk. Ez a pálya viszont nem kerülhetett volna így a harmadik (vagyis legnehezebb) pájasorozatba. És bizony nem is lesz olyan könnyű, mert a pálya elején találkozni fogunk valakivel...
Ellenségek a pályán: az a valaki... rajta kívül semmi más nem bánt minket a pályán. |
Chandrila
Ide azért küldenek minket, mert az akadémia tudomást szerzett róla, hogy egy ősi jedi sírját háborgatják (és elszívják onnan az erőt) a sithek, és nekem ezt kell megállítanod.
Ellenségek a pályán: sith kultisták, újjászületettek, zsoldosok (vigyázz a 2 sokkvetőssel!).
|
Tanaab
Ez talán a legnehezebb pálya a játékban. Tele van sithekkel, de az még nem is nagy baj...
Ellenségek a pályán: mutáns rancor (kb. 5x akkora, mint egy normál rancor, és gyilkos gázt lehel), újjászületettek, kultisták. |
Taspir
A játék végéhez közeledünk. Már átrágtuk magunkat a három pályasorozaton. Ezután a játékban jön még 2 hosszú és nehéz pálya. Az első a Taspir. Ez ugyan még nem az utolsó, de még is talán a legfontosabb pálya, ugyanis ennek a végén dönthetjük el, hogy átállunk e a sötét oldalra (de érdemes mindkét módot kipróbálni. Ez is két részre van osztva.
Első rész:
Megérkezünk a Taspir bolygóra. Az a feladat, hogy megtaláljuk Rosht. Kyle is Rosh-t keresi, de vele nem fogunk találkozni.
Ellenségek a pályákon: hátirakétás birodalmi katonák, kultisták, újjászületettek, rohamosztagosok, birodalmi munkások, birodalmi ügynökök, hazardtrooperconcussionok, leárnyékolópajzsos birodalmi katonák (távcsöves fegyverrel).
Második rész:
Itt a feladatunk az marad, ami volt, de a második rész bevezető videójában Alorával (akivel a Hoth-on küzdöttünk anno) beszélünk. Aztán még sokszor lesznek videók, amikben megjelenik a pályán, és beszél hozzánk. Aztán a pálya végén találkozunk Rosh-al. Nagyon dühösek vagyunk rá (most nem csak azért, mert hüly) és meg akarjuk ölni. Itt dől el, hogy átállunk e a sötét oldalra (és az eseményeket Alora végig nézi), vagy jedik maradunk.
A verzió (jedi): Nem öljük meg Rosh-t. Alora "bepipul" és levágja Rosh kezét (úgy kell neki ) és aztán nekünk támad. Ha megöltük Alorát, meérkezik Kyle,és elviszi Rosh-t, mi pedig indulunk is Korribanra.
B verzió (sith): megöljük Rosh-t, aztán megküzdünk Alorával, majd irány Korriban. |
Korriban
Ez az utolsó pálya. Itt már szinte csak jedik és sithek vannak. A pálya menetét nem árulom el, csak azt, hogy a végén meg kell kűzdened Tavionnal (nem lesz könnyű). Ez a pálya is 2 részre van osztva.
Ellenségek: mindenféle sith és jedi, rohamosztgosok. |
|